marți, 22 aprilie 2008

"încă nu a venit iepuraşul''!?…

…se apropie Sărbătoarea Paştelui; îmi amintesc cu drag de vremea în care eram fermecată de ''misteriosul iepuraş'' care îndeplinea toate dorinţele pe care le scriam într-un bileţel, cu singura condiţie să fiu cuminte; îmi amintesc că vroiam să-mi aducă cele mai frumoase ouă roşii, multe jucării, o rochie mai frumoasă decât a fetiţei de peste drum şi bineînţeles multe dulciuri.

Dar, cu trecerea anilor, am învăţat că iepuraşul a fost cea mai ''frumoasă amăgire'' şi că vremea lui şi a bileţelelor cu dorinţe a trecut…şi totusi, nu de mult, am fost întrebată: "ai pus la posta biletelul cu dorinte, pentru iepuras''?… înainte de a răspunde, vroiam să ştiu dacă ar trebui să-mi pun o dorinţă şi ar depinde de cineva ca să se împlinescă, oare ar vrea să o mai ştie?…şi spre surprinderea mea, răspunsul a fost: ''da, daca ar trebui sa-ti pui o dorinta si ar depinde de mine ca sa se implinesca, as vrea sa o stiu''…apoi, am vrut să cred din nou în iepuraşul care îndeplineşte orice dorinţă...dar...e prea tărziu pentru asta şi pentru că totul e doar în mintea şi în imaginaţia mea, '' iti dai seama ca toata povestea se poate interpreta prin restringere la "inca nu a venit iepurasul"!?

Niciun comentariu: