joi, 30 octombrie 2008

Dizygotheca Elegantissima

Să alegi o floare pentru sufragerie...greu; şi dacă mai trebuie să îndeplinească şi câteva "condiţii"...să fie înaltă, dar fără prea multe frunze, să suporte locul puţin întunecat în care o să fie pusă, să îi placă căldura...alegerea devine îngrozitor de grea...

Toată problema s-a rezolvat atunci când mi-a văzut florile; hotărârea a fost luată repede. Dizygotheca Elegantissima. Aceasta este floarea pe care o vrea.

"Dizy"...aşa o alint eu; este o floare foarte, foarte specială pentru mine. Frumuseţea ei şi "împrejurările" în care a ajuns în casa mea... au facut-o să fie cea mai răsfăţată şi mai dragă floare a mea. Îmi place să vorbesc cu ea, îmi place să-mi trec mâinile prin frunzele ei, îmi place să o privesc cum creşte de la o zi la alta. Se spune că atunci când ţi se aduce o floare în dar şi-ţi este dată cu drag, ea te va răsplăti cu frumuseţea ei...???!!!!!

2 comentarii:

Amelia spunea...

Dap, ai dreptate. Pe cuvant ca nu am observat-o asa de atent pana nu m-am gandit ca vreau o floare in living. Insa sambata, cand am vazut-o, pentru a nu stiu cata oara, a fost ca si cand as fi vazut-o pentru prima oara. Si am inteles ca Dizy este exact ceea ce vreau.
Mai ramane sa imi fac timp sa merg sa o aleg si sa o cumpar. :D

nana spunea...

ti-am spus: nu sunt sigura ca va fi si la tine, la fel de frumoasa...