luni, 13 iulie 2009

pentru că, pur şi simplu...

...pentru că e vremea vacanţelor, pentru că e vremea să asculţi strigătul pescăruşilor şi al mării care spune atâtea şi-atâtea poveşti,...pentru că e vremea să stai seara, pe nisipul ars de soare şi să priveşti cum soarele se pierde într-un asfinţit de poveste... pentru că, pur şi simplu ador marea...
...şi pentru că nu se putea altfel, cineva care ştie cât de mult iubesc marea mi-a adus în urmă cu cinci ani, într-o sticlă (de coca-cola din aceea de jumătate) apă din mare; am mai primit atunci o scoică şi nisip din mare, pe care le-am aşezat într-un bol de sticlă în aşa fel încât scoica pe care am desfăcut-o puţin, să pară că iese din nisip ...bineînţeles că le am şi acum ...şi chiar dacă au trecut cinci ani, scoica şi nisipul păstrează încă mirosul de sare, de peşte...mirosul unic al mării...

Niciun comentariu: