duminică, 20 iunie 2010

celei mai iubite dintre pământeni...


..."dacă ar fi posibil aş cuceri un curcubeu doar pentru tine, pentru a-i împărţi împreună cu tine frumuseţea. Din momentele mele de singurătate aş construi un munte care să-ţi aparţină, un colţ onest în care să fi singură. Dacă aş putea să-ţi adun în mâinile mele toate problemele, aş face-o, pentru a le arunca în ocean. Dar toate astea îmi sunt imposibil de realizat; nu pot nici să construiesc munţi nici să câştig curcubee...lasă-mă să fiu ceea ce ştiu cel mai bine, un prieten care va fi totdeauna aici pentru tine"...

3 comentarii:

Amelia spunea...

Mama mea, mama mea buna, esti tu tot ceea ce trebuie pentru mine, si inca mai mult de atat!

eu spunea...

Oare exista mama care sa iubeasca mai mult?
Nu puteti forma un munte,dar ce formati voi e mai mult, muntele e dizolvat (sa zic asa) de apa,de furtuna,de timp, dar multi ar fi invidiosi, de ce nu exista mai multi ca voi? Sunt un om simplu si poate mi-as dori ca mama sa simta asta,esti norocoasa ca ai asa ceva pe pamant.

Amelia spunea...

Te pup, mi-ai facut ziua mai frumoasa!