vineri, 29 octombrie 2010

s-a terminat...


…tot ce a fost frumos; s-a terminat toamna care mă ţinea în braţe şi mă alinta ca o atingere de aripi; s-a terminat toamna care-mi punea în suflet linişte şi bucurie; s-a terminat toamna care-mi încânta ochii cu simfonia ei de culori , s-a terminat frumuseţea dimineţilor cu miros de toamnă, s-a terminat farmecul ei ascuns în frunzele îngălbenite purtate de vânt, s-a terminat toamna cu misterul ei prins în voalurile de ceaţă care mi se agăţau în păr...
...s-a terminat şi de acum vor veni doar zile reci, zile întunecate în care o să plouă zi de zi, noapte de noapte; vor fi ploi scurte şi repezi, o să fie rece, tot mai rece iar eu o să fiu singură, tot mai singură în ploaie ca să simt fiecare picătură; o să-mi ridic privirea spre cer şi o să caut un nor în care voi arunca toate cuvintele şi gândurile mele; o să le arunc, ca să se spargă-n mii şi mii de picături...să nu simt că mi-e frig, să nu simt că mă doare...

Niciun comentariu: