marți, 23 noiembrie 2010

steluţe, globuri şi lumânări cu parfum de scorţişoară..

...după o banală zi de luni, plictisită şi cu gândurile împrăştiate am intrat în supermarket; nu ştiam exact ce vreau să cumpăr, aşa că am hotărât să mă orientez la faţa locului; am luat-o încet printre rânduri...aceleaşi rafturi, aceleaşi produse, nimic care să-mi trezească vreun interes deosebit. După câteva minute de "plimbare" printre rândurile magazinului ajung în faţa unor rafturi care străluceau de culoare; am înţeles imediat că aici sunt articolele specifice sărbătorilor de iarnă şi m-am apropiat cu paşi repezi; întotdeauna mi-a plăcut să cumpăr ceva nou pentru amenajarea casei de sărbători şi am început să iau în mână o steluţă argintie, o frunză de brad, o ghirlandă, un glob auriu, apoi o lumânare cu miros de scroţişoară...am zâmbit...aici, între decoraţiunile şi ornamentele stălucitoare, poţi să uiţi cu uşurinţă de toate; aici simţi cum magia sărbătorilor îţi intră încet, încet în suflet şi te întrebi dacă e vremea să te gândeşti la toate dorinţele care vrei să ţi se împlinească...

Niciun comentariu: