miercuri, 15 mai 2013

mi-ai spus odată şi te-am crezut...

.…mi-ai spus odată că sunt o femeie puternică şi te-am crezut,  aşa cum am crezut tot ce mi-ai spus, dar nu sunt o femeie puternică; sunt o femeie care se mulţumeşte cu puţin, o femeie care şi-a şters de prea multe ori lacrimile cauzate de cei cărora le-a dat timp şi uneori o parte din viaţa ei...sunt o femeie care ştie ce este minciuna, trădarea şi mai ales durerea...nu, nu sunt o femeie puternică, dar ştiu că orice s-ar întâmpla  nu pot renunţa, nu pot fugi şi indiferent cât de greu îmi este trebuie să o iau iar şi iar de la capăt şi să merg mai departe; ştiu că ceea ce am pierdut nu voi  mai regăsi niciodată, ştiu că unele clipe de rătăcire au fost şi din vina mea, din cauza propriilor mele greşeli şi să mă agăţ de un trecut care nu va mai fi niciodată prezent, nu mai are nici un rost...

...mi-ai spus odată că sunt o femeie puternică şi te-am crezut, aşa cum am crezut tot ce mi-ai spus...da, sunt o femeie puternică, pentru că încerc să fiu împăcată cu mine şi cu ceea ce am...

Niciun comentariu: