joi, 13 februarie 2014

m-am pierdut pe mine ca femeie...

...cu fiecare zi care trece, simt că nu mai sunt eu; simt că nu mai sunt aceiași persoană și nu mai găsesc nimic  care să-mi redea echilibrul, nu mă mai regăsesc...am devenit o persoană străină de tot ceea ce eram odată şi mă întreb când m-am schimbat atât de mult? Și nu e vorba de o schimbare a aspectului meu fizic; niciodată nu m-am considerat o femeie frumoasă, aşa că, un rid sau câteva kilograme în plus nu mă deranjează…schimbarea asta s-a petrecut în mine; schimbarea asta m-a golit de toate calităţile mele, de toată puterea mea de înțelegere și acceptare și asta mă face să nu mai fiu aceiași persoană...știu că schimbările mele sunt din cauza problemelor pe care le am, din cauza grijilor și temerilor mele, din cauza singurătății care mă macină încet, încet…şi recunosc că nu mai am putere să trec singură peste toate problemele din viaţa mea....m-am pierdut pe mine ca femeie…nu mai am nicio strălucire în ochi, nu mai simt emoţiile cu aceiaşi intensitate, nu mai am răbdare şi înţelegere pentru toate nimicurile; schimbarea asta m-a transformat într-o femeie fără dorințe, într-o femeie pesimistă și tristă.

Niciun comentariu: