marți, 29 decembrie 2009

să fim împăcaţi cu noi...

...a trecut sărbătoarea Crăciunului, a trecut emoţia şi bucuria pe care o simţi atunci când îţi pregăteşti casa de sărbătoare, a trecut magia adusă de colinde şi bradul împodobit; am iubit întotdeauna sărbătorile de iarnă, doar că a fost o vreme în care am uitat cum e să fi prins de emoţia şi magia Crăciunului...şi cum în acest an, a nins ca în poveste, zilele acelea au fost minunate, au fost speciale, pentru că au adus cu ele şi o stare de linişte sufletească care m-a făcut să mă simt împăcată şi să mă bucur de cel mai frumos Crăciun din ultimii ani. Sărbătorile acestea au fost frumoase pentru că nu am fost singură, pentru că am împodobit bradul cu cea mai iubită dintre pamânteni şi am avut prieteni aproape...îmi doream să mă bucur cât mai mult de ceea ce simt...sufletul meu se înălţa, mă bucuram de linişte şi pace sufletească...şi mi-am dat seama că asta e cea ce contează...să fim împăcaţi cu noi, cu cei din jurul nostru, pentru că doar atunci vom reuşi să dăm şi celor din jurul nostru iubire din toată inima...pentru că Moş Crăciun vine o dată pe an, dar pentru celelalte zile din an, miracolul suntem chiar noi...

Niciun comentariu: