marți, 13 aprilie 2010

simfonie de flori şi de culoare...

...primăvara îşi cântă "somfonia"de flori şi de culoare şi face în fiecare zi un mic pas spre sufletul meu în care încearcă încet, încet să-şi facă loc chiar dacă mi-e plin cu temeri, gânduri şi doar câteva dorinţe şi speranţe...o primăvară care nu va mai fi pentru mine niciodată ca înainte, o primăvară în care simt cum mă dor toate încercările pe care viaţa mi le-a dat. Mă gândesc ce mult mi-aş fi dorit să am putere să opresc timpul în loc; să-l opresc la vremea în care nu mă durea fiecare oră pe care o pierd, la vremea în care nu mi era frică să aştept, la vremea în care puteam să dau totul fără să cer ceva în schimb, dar...acel timp nu am putut , nu am ştiut să-l opresc şi au rămas doar aşteptări care dor şi vreau să nu mă mai gândesc la nimic să închid toate dorinţele şi speranţele în mine şi să accept că m-am minţit când mi-am spus că mai este timp pentru mine...e vremea să accept că "nu mai am timp", e vremea în care trebuie să înţeleg asta, să accept că am aşteptat atâţia ani ceva ce nu avea să apară niciodată, pentru că niciodată nu mi-au fost auzite gândurile, niciodată nu mi-au fost auzite dorinţele din primăverile în care simfonia de flori şi de culoare îmi umplea sufletul...

2 comentarii:

Amelia spunea...

Mi-as dori sa iti pot spune ceva, orice, care sa iti mai alunge din temeri, insa nu prea pot sa fac asta, pentru ca, stii tu, si sufletul meu e la fel de plin de temeri. Poate ca cel mai destept lucru pe care putem sa il facem e sa uam fiecare zi asa cum este ea, cu bune si rele, sa lasam relele si tristetile la o parte si sa ne bucuram de fiecare floare, salcam si zi buna pe care o avem. Ce zici, te prinzi in joc?

nana spunea...

ma prind...