duminică, 19 iunie 2011

muzica nopţilor mele...

Ştiu că n-am mai iubit în aşa fel vreodată
Şi nimeni altcineva nu m-a iubit atât de mult.
Alături de tine am râs, am plâns, am trăit şi am murit...
Ce n-aş da să fiu iar cu tine,
Dar ştiu că trebuie să te uit pentru a putea merge mai departe.
Nu-mi mai pot stăpânii lacrimile prea mult timp...
Deşi viaţa nu va mai fi la fel, trebuie să-mi asum vina
Şi să găsesc puterea de a te lăsa să pleci...
Doar pleacă, spune adio
Nu-ţi întoarce privirea,
S-ar putea să mă vezi plângând.
Nu trebuie să mă pierd
Sau să-mi arăt durerea din suflet
Ori dragostea ce o simt pentru tine...
Aşa că pleacă, închide uşa
Şi lasă-mi viaţa să fie aşa cum era înainte...
Niciodată nu o să ştiu cum am putut să te las să pleci
Dar nu a mai rămas nimic de spus,
Doar pleacă...
Niciodată nu va fi un moment de regret,
Te-am iubit din clipa când ne-am cunoscut.
Pentru toată iubirea ce am dăruit-o
Şi pentru toată dragostea ce am făcut-o
Ştiu că trebuie să găsesc tăria de a spune
Pleacă, spune doar adio....

    

Niciun comentariu: