miercuri, 31 august 2011

binecuvântaţi animalele...


...ea este Zina, o frumoasă pisica de rasă birmaneză despre care se ştie cât le place să stea în preajma oamenilor, că-şi urmează stăpânul îndeaproape fiind mai tot timpul "în picioarele" acestuia, că este pisica care parcă vrea să ştie tot şi se bagă în belele datorită curiozităţii ei...
...despre Zina am auzit multe poveşti frumoase şi hazlii; una din "nebuniile" ei a fost să se urce pentru somnul de după amiază în vitrina unui dulap unde era o colecţie de cesuri de mână, seara să se urce în pat să se uite în monitorul laptopului după care să-şi facă culcuş lângă el ; am mai auzit poveşti şi despre slăbiciunile Zinei pentru aşternuturi şi trolere; de câte ori se schimbă lenjeria ea se duce repede să fie prima care se urcă în pat iar când vede un troler deschis, este înnebunită să se bage în el; ea este Zina, frumoasa pisică birmaneză despre care am auzit multe poveşti frumoase, dar cea mai frumoasă şi mai emoţionantă a fost cea din ziua plecării lui ...

(...): am deschis usa
(...): sa scot trolerul
(...): sa chem liftul
(...): si m-am intors sa sting lumina din hol
(...): si a iesit pisica
(...): m-am intors
(...): am mangaiat-o
(...): si am plecat
(...): i-am zis sa fie cuminte
(...): si era asa somnoroasa
(...): si se uita la mine
(...): parca ma intreba
(...): ce faci
(...): pleci
no comment...

Un comentariu:

eu spunea...

Frumoasa pisica.