luni, 4 februarie 2013

îndrăgostită de Veneţia..."Vizitaţi-o, savuraţi-o, iubiţi-o aşa cum merită!"

"Ani la rând am străbătut străzile Veneziei, spunându-mi de fiecare dată că e de ajuns, că m-am încărcat cu micul oraş plutitor. Nu a fost niciodată de ajuns, an de an Venezia se furişează mereu în urma mea, aidoma unei umbre, se agaţă de un călcâi şi, înainte să îmi dau seama ce se întâmplă, năluca mi s-a încolăcit pe picior, şi-a întins vălul peste spatele meu, mi-a fluturat pe sub nas mirosul de lagună şi mi-a pus culori ameţitoare în priviri. Până să mă dezmeticesc, eram deja în avion, în drum spre Serenissima, şi parcă de fiecare dată am plecat să o întâlnesc tot mai entuziasmată. Iar Venezia nu mi-a înşelat niciodată aşteptările: e mereu drăgăstoasă, decadentă, sclipitoare, muzica răsună pe străzile-i la tot pasul, iar culorile, ah, culorile!

Venezia ne aşteaptă şi anul acesta, până în 12 februarie, îmbrăcată în straie de sărbătoare. Vizitaţi-o, savuraţi-o, iubiţi-o aşa cum merită!"


...răsfoind "paginile online" am găsit acest post în care am recunoscut uşor cui aparţin rândurile despre culorile, frumuseţea, farmecul şi sclipirea Veneţiei care i-au rămas pentru totdeuna în suflet...

Niciun comentariu: