duminică, 15 februarie 2009

cât valorează o femeie...

...am primit zilele acestea un mesaj, care este un răspuns la multe din întrebările mele...ale tale sau de ce nu, a multor alte femei...

Într-o scurtă conversaţie, o femeie este întrebată: - ce tip de bărbat cauţi?
Ea rămase un moment tăcută înainte de a-l privi în ochi şi îi zise: Vrei să ştii într-adevăr?
El răspuse: da

Atunci, ea începu să zică; fiind femeie, sunt în poziţia de a-i cere bărbatului ceea ce eu nu pot face pentru mine. Plătesc facturile, mă ocup de casă, merg la supermarket, fac cumpărături şi totul fără ajutorul unui bărbat...apoi, îmi pun întrebarea: ce poate un bărbat să aducă în viaţa mea?. 

Bărbatul rămase privind. Gândea cu siguranţă că este vorba de bani. Ea, ştiind ce gandeşte el, spuse: Nu mă refer la bani. Am nevoie de mai mult. Am nevoie de un om care să lupte pentru perfecţiune în toate aspectele vieţii.

El îşi încrucişă braţele şi privind- o, îi ceru să explice mai în detaliu. Ea zise: caut pe cineva care să lupte pentru perfecţiune mentală, pentru că am nevoie de cineva cu care să conversez şi care să mă stimuleze din punct de vedere intelectual. Eu nu am nevoie de cineva simplu din punct de vedere mental. Am nevoie de cineva suficient de sensibil ca să înţeleg prin ce trec eu ca femeie, dar suficient de puternic ca să mă încurajeze şi să nu mă lase să cad. Caut pe cineva pe care să îl respect ca să pot să fiu "ascultatoare". Nu pot să fiu aşa cu cineva care nu poate să îşi rezolve singur problemele. Eu caut un bărbat care se poate ajuta pe sine însuşi pentru a ne ajuta reciproc. 

Când termină, se uită la el şi îl vedea foarte derutat şi întrebător. 

El îi zise: Ceri mult... 
Ea răspunse: Valorez mult.

3 comentarii:

anonimus spunea...

Se-ntampla sa am aceleasi 'dureri'.Se-ntampla sa fiu nevoit sa-mi ascund 'dorul de DOR'.Fiindca sunt AICI.Sunt un anonim alaturi de atati de multi anonimi.Vibrez alaturi de tine.Tine-o tot asa.

nana spunea...

multumesc pentru "gandurile"tale; mi-a placut mult ce ai scris...si te sfatuiesc sa nu-ti mai ascunzi "dorul de Dor"; viata e scurta si urata...merita traita intens si frumos, fara sa ne ascundem dupa o umbra, un cuvant sau...un Dor.

Anonim spunea...

A woman is divine :
Woman is divine. The cost worth.