duminică, 8 martie 2009

bromelia...

...de la primele ore a dimineţii am simţit o uşoară tristeţe care se încăpăţâna să mă copleşească; radioul transmitea mesaj după mesaj cu urări pentru femei...ştiam ca e 8 martie, ştiam că e o zi specială, ştiam că femeile sunt astăzi "răsfăţate"de soţi, copii, prieteni...dar tot atât de bine ştiam că în acest an, nu sunt printre femeile cele mai răsfăţate...



...şi totuşi, cineva foarte drag mie, fiinţa cea mai iubită şi adorată, şi-a făcut drum până la mine şi mi-a adus o frumoasă Bromelie, o floare superbă pe care mi-o doream de mult dar am tot amânat să o cumpăr...


niciodată nu o să înţeleagă cât de mult a însemnat asta pentru mine, câtă putere îmi dă cu o îmbrăţişare...niciodată nu o să ştie de ce poţi să plângi...şi de bucurie...

Un comentariu:

Amelia spunea...

Ba eu cred ca stie cum e sa plangi de bucurie, si cred ca si ei i-a facut la fel de bine sa fie langa tine de 8 Martie. :X