vineri, 20 martie 2009

dă-i timpului timp...

...cu multă vreme în urmă, cineva mi-a spus "dă-i timpului timp"; îmi amintesc că atunci nu am înţeles de ce ar avea timpul nevoie de timp ?

Acum, după ce a trecut timpul, am înţeles de ce a fost nevoie să-i dau timpului timp...acum am înţeles că toate durerile mele au fost învăluite de timp, ajutându-mă să merg mai departe şi învăţându-mă cum să trăiesc cu toate triteţile mele...timpul m-a învăţat, că tot ce am trăit alături de persoanele dragi din viaţa mea, vor rămâne cele mai de preţ amintiri ale mele şi că nimic din ce am trăit nu se va mai repeta...

2 comentarii:

Alecu spunea...

Ma bucur ca am citit acest post al tau. Ma bucur ca ai ajuns la aceasta concluzie. Stii, daca ne pierdem timpul amarandu-ne pentru toate lucrurile urate din jurul nostru, vom uita tot ceea ce a fost frumos.

Alecu spunea...

Alecu e de fapt Amelia, nu am vazut ca era logat Alecu pe comp :))