miercuri, 22 aprilie 2009

de vorbă cu...gândurile mele

...e linişte în jurul meu. Prea multă linişte; uneori îmi aud şi cele mai tainice gânduri, care-mi spun că e vremea să mă gândesc la toate faptele mele, la cele bune şi la cele rele şi că e vremea să fiu iar eu, omul bun care mă ştiau cei de lângă mine; să îmi păstrez sufletul curat, să fiu bună şi inimoasă dar să nu mă înjosesc şi nici să nu urmez exemplul altora pentru a-mi atinge scopul, pentru că sunt puţini oameni asemeni mie; atât timp cât sunt plăcută de o mână de oameni, aşa cum sunt, este minunat. E suficient. Trebuie să fiu altfel, să mă deosebesc de cei din jurul meu...şi poate uneori, e bine să stau deoparte şi să las oamenii să mă caute...
Gândurile mele ştiu toate trăirile mele; ele ştiu că este o perioadă grea pentru mine şi că nu trebuie să mă lăs doborâtă. Gândurile mele, ştiu că totul e doar un "test", încă unul; ele ştiu că am obosit şi că mă întreb "de ce eu" sau "de ce iarăşi eu"?...gândurile mele au şi răspunsul: pentru că lucrurile bune se obţin cu multe sacrificii...şi nimic nu e întâmplător, totul se întâmplă cu un rost...
...gândurile mele ştiu că nu mi-e uşor, dar mai ştiu că am trecut peste multe şi toate încercările şi greutăţile pe care le-am dus singură, m-au făcut mai puternică, învăţând chiar să fac compromisuri şi să mai las de la mine; am învăţat să nu aştept nimic de la nimeni, să nu-mi plâng de milă şi să nu mă ascund de oameni, de prieteni, pentru că da, am încă mulţi prieteni. Gândurile-mi spun să-mi trăiesc viaţa clipă de clipă, să zâmbesc, pentru că cei care mă preţuiesc nu mă vor face să plâng şi mai ales să nu uit, nimeni nu merită lacrimile mele...şi dacă cineva îmi spune că pot face ceva anume, să am încredere în mine pentru că pot face orice...chiar dacă uneori nu mai vreau să lupt şi să muncesc pentru ce îmi doresc...să termin întotdeauna ceea ce am început şi cel mai important, să nu uit să-mi ţin promisiunile.

Toate gândurile mele îmi spun să ofer bucurii mărunte şi nebănuite celor dragi; să mă gândesc cu mult drag la fiecare om care a apărut numai pentru câteva minute în viaţa mea, pentru că a avut un rol important şi chiar dacă mai am momente când nu cred asta, eu ştiu că aşa este...şi când cineva mă jigneşte, să-i zâmbesc şi să-mi spun în gând: “Asta e o răutate. Eu ştiu că sunt un om bun, ştiu că nimeni nu le ştie pe toate şi mai ştiu că nimeni nu este perfect”…

Un comentariu:

Amelia spunea...

E asa de usor sa fii bun, nu stiu de ce oamenii aleg mereu cealalta cale... :(