miercuri, 24 iunie 2009

amintiri din dulapul cu haine ...

...vine o vreme în viaţa noastră, când, la fel ca şi noi, hainele lasă în urmă doar poveşti; poveşti frumoase sau triste, care la rândul lor vor fi sortite uitarii. Zilele astea a trebuit din nou, să deschid un dulap cu haine şi să scot de acolo una câte una "o amintire"...o cămaşă de culoare albastră, care purta încă mirosul parfumului preferat...şi-mi aminteam cât de bine i se asorta cu ochii...un sacou de culoare neagră pe care-l purta cu atâta eleganţă...fiecare haină pe care o scoteam din dulap "avea o amintire", fiecare haină îmi spunea ceva...am trăit în câteva ore emoţii puternice iar prin gând mi-au trecut amintiri de o viaţă, ... am mai făcut asta cu mulţi ani în urmă şi-mi amintesc că a fost la fel de dureros şi de greu să deschid dulapul cu haine...

Un comentariu:

Amelia spunea...

Tot ce imi amintesc despre ACEL dulap cu haine este mirosul. Un miros puternic de Denim Original amestecat cu fum. Inca am impresia uneori ca simt mirosul ala, intorc capul pe strada, si nu... nu e...