marți, 3 noiembrie 2009

când te strânge în braţe un înger...

... prima zi din noiembrie a fost înnourată şi răcoroasă; minus trei grade la orele amiezii, o atmosferă bacoviană în toată splendoarea ei, care a fost schimbată pentru câteva minute de apariţia surpinzătoare a unor "îngeri"...da, am scris bine, îngeri; cinci tinere îmbrăcate în rochii lungi din saten alb, cu aripioare în formă de inimă şi care purtau fiecare câte un cosuleţ alb frumos decorat, opreau trecătorii cu un zâmbet angelic întrebându-i "vrei să te strângă în braţe un înger?"...
Am zâmbit; mi-a plăcut apariţia lor spontană, veselia şi felul în care se apropiau de oameni în ciuda frigului de afară; când am ajuns lângă ele, aud din nou întrebarea "vrei să te strângă în braţe un înger?"....am stat o clipă, le-am privit şi "îngerul" din faţa mea şi-a deschis larg braţele pentru îmbrăţişare, apoi mi-a întins coşuleţul să iau un mesaj de la îngeri....am intrat în jocul lor şi după îmbrăţişare am luat un bileţel care avea următorul mesaj: "atunci când le cerem ajutorul, îngerii sunt mereu alături de noi, în strânsă legătură cu gândurile noastre...ei sunt întotdeauna gata să ne ajute în tot ce facem bun, ei sunt plini de iubire şi ne vor răspunde mereu, aducând gânduri divine atunci când le cerem sprijinul. Ei trezesc în noi speranţe , ei sunt peste tot cu noi şi ne ţin mereu de mână; Dumnezeu este permanent şi total prezent în fiecare stare de iubire a noastră, chiar şi atunci când noi nu ne dăm seama de aceasta"...atunci am înţeles ce înseamnă când te strânge un înger în braţe...

Un comentariu:

Amelia spunea...

Asa e de draguta povestea ta, ca vreau si eu sa ma stranga in brate ingerii :p