vineri, 6 noiembrie 2009

ziua în care dorul mă doare...

...sunt momente în viaţă, când nu ai destule cuvinte să spui tot ce-ţi doreşti celor dragi, sau mai rău...să "nu mai ai timp" să o faci...am în gând atât de multe cuvinte pe care ar trebui să le spun...aş vrea să-i spun cât mi-e de dor ca privirea ei să-mi mângâie sufletul cu dragoste şi să-i simt mâna pe umeri, aş vrea ca ochii ei albaştri să mă privească cu blândeţe, să-i ascult sfaturile pe care mi le dădea de atâtea ori....aş vrea să-i aud vocea când mă întreba la telefon ''da, aici ce trebuie..?" ...mi-e dor de părul ei alb şi de parfumul ei, mi-e dor de blândeţea sufletului ei...mi-e dor de mirosul de cozonac copt şi de brăduleţul pe care-l împodobea de câţiva ani singură în ajun de Crăciun, aşteptâdu-mă să vin şi să pun printre globuri şi beteală, beculeţe albastre - pentru că asta era culoarea ei preferată....

...mi-e dor de toate zilele în care deschidea încet uşa biroului meu şi zâmbind mă întreba dacă şi-a asortat bine hainele...mi-e dor să mă strângă în braţe şi să-mi sărute fruntea, alintându- mă aşa cum numai ea ştia să o facă...mi-e dor să o am alături, să-i sărut mâna, să-i cer iertare pentru toate greşelile şi pentru toate supărările pe care i le-am făcut, să-i cer iertare pentru toate lacrimile pe care le-a vărsat pentru mine şi cu mine....mi-e dor şi am atâta nevoie să-mi dea putere să pot merge mai departe şi să creadă în mine atunci când eu nu mai cred...

...mi-e dor să-i spun cât o iubesc şi să-i mulţumesc pentru că astăzi sunt ceea ce sunt, datorită ei...

Un comentariu:

Amelia spunea...

Cred ca mamele stiu. Cred ca mamele simt tot, si mamele stiu sa ierte, sa aline si sa desfaca orice ganduri negre. Si mai cred ca de acolo de unde e, iti va da mereu putere sa mergi mai departe. Atunci cand ploua, gandeste-te ca mama iti spala lacrimile. Atunci cand e soare, mama rade cu tine. Iar atunci cand sunt nori afara, mama aduna toate gandurile tale negre si le ascunde in nori.