miercuri, 4 noiembrie 2009

gânduri dintr - un vis de toamnă....

...aş fi vrut să mai am timp şi curaj să spun toate gândurile mele, pentru că am atât de multe gânduri adunate în cuvinte nespuse...pentru că m-am gândit mult la tine în toate noptile răcoroase de toamnă, m-am gândit ce mult mi-aş fi dorit să mă iubeşti aşa cum eu iubesc toamna...mă gândesc la tine şi la dorinţa mea de a te atinge aşa cum vântul atinge frunzele ruginii...mă întreb dacă tu simţi că mă gândesc la tine şi dacă şti cât de mult mi-ar plăcea să mă trezesc lângă tine, să-ţi simt răsuflarea în dimineţile răcoroase de toamnă... 

...mă gândesc câte aş vrea să-ţi spun...să-ţi spun că pot iubi aşa cum nu am făcut-o niciodată, să-ţi spun cât de mult îmi place să mă plimb prin frunzele uscate adunate de vânt la marginea aleilor din parc, să-ţi spun cât de mult iubesc marea cu valurile care vin să moară la ţărm şi cât de mult iubesc ploile din zilele toride de vară...să-ţi spun, ce mult mi-ar plăcea ca tu să ai curaj să mă asculţi şi eu să mai am timp să te înţeleg...pentru că îmi doresc să fiu cu tine...sau, poate îmi doresc un răspuns...poate vreau să mă trezeşti din visare şi să mă salvezi din golul în care alunec în fiecare noapte puţin câte puţin...şi dacă mi-ai cere să plec, aş vrea ca tu să mă cauţi, pentru că tu o să mă găseşti după mirosul de scorţişoară al parfumului meu şi după gândurile mele...sau poate eu îţi voi cere să pleci, ca să poţi fi fericit dacă vei reuşi să mă uiţi... 

...noaptea e mai lungă şi mai tristă ca niciodată, poate fiindcă am înţeles cât am greşit atunci când am crezut că mă poţi iubi sau că te pot iubi...încă o dezamăgire..şi nu pot să nu mă întreb, la ce mă aşteptam?...nici unul din noi nu avea aşteptări de la această iubire...poate doar eu speram....dar, e prea târziu pentru o nouă iubire, e prea târziu să cred că mâine ar putea să fie altceva decât ...o nouă zi sau...o altă zi pentru noi ???...şi adorm cu tine în gând, dorindu-mi ca şi tu să mă ai în toate gândurile tale...iar când ne trezim să ne purtăm în gând chiar dacă totul a venit prea târziu...prea târziu pentru mine...

Niciun comentariu: