vineri, 16 iulie 2010

clipa de luminã...dintr-o zi de iulie

"Te simt în fiecare vis ... mi-e teamă doar să mă trezesc ...
Căci printre clipele reale nu am să pot să te găsesc
Cărbuni încinşi îmi ard destinul şi-n marea ta am să mă sting
Iubindu-te o veşnicie , fără să pot să te ating ...

Mă înfioară aşteptarea ... E mult mai grea decât credeam
Şi mă sfărâmă o durere ştiind că nu pot să te am
În vis ne-am tot iubit o vreme până când zorii au venit
Iar soarele cu-a lui minune fără să vrea ne-a despărţit

O , dulce vis , să iei cu tine parfumul meu şi să nu-l uiţi
Iar de - ţi va fi prea dor de mine , doar glasul vântului s-asculţi ...
Te simt în fiecare noapte şi chiar de nu ne-am întâlnit
Povestea noastră a fost scrisă .. .of , Doamne ! Cât ne-am mai iubit !"
M.E.Kabbout

Niciun comentariu: