duminică, 5 decembrie 2010

aşteptându-l pe moş Nicolae...

...noaptea asta va fi puţin mai specială; este noaptea în care vine moş Nicolae, moşul care aduce daruri. Îmi amintesc cu drag de vremea în care îmi curăţam cu câteva zile înainte toate ghetuţele, toţi pantofii şi-i înşiram unu câte unu în geam ca să-i găsească moşul mai uşor când o să vină cu daruri; îmi amintesc că mă culcam devreme cu gândul că o să mă trezesc noaptea când vine el, dar...nu m-am trezit niciodată decât a doua zi dimineaţă şi plângând că nu l-am văzut, alergam să văd dacă a venit...şi darurile erau acolo; întotdeauna erau acolo; an de an, chiar şi când am crescut şi am uitat să-mi mai pun în geam ghetuţele, moşul continua să aducă daruri...şi chiar dacă a trecut mult timp de când nu mai primesc daruri de la el, îmi place încă să-l aştept...

Niciun comentariu: