vineri, 14 iunie 2013

acelaşi tango despre noi...

...îţi priveam ochii...erau blânzi şi frumoşi ca întotdeauna dar puţin mai trişti; între noi era mai multă tăcere ca oricând doar acordurile unui cunoscut tango ne-au făcut să ne privim şi să ne ridicăm amândoi în acelaşi timp...era un tango pe care l-am dansat de multe ori, un tango care era despre noi...apoi, am închis ochii şi m-am lăsat purtată de tine...dansai atat de bine...simţeam braţele tale cum mă strângeau încet şi în acele clipe nici un alt dans din lume nu îl poate egala pe cel pe care l-am simţit eu în inima mea...îmi zâmbeai şi continuai să dansezi, iar eu eram fascinată de tine, de mâinile tale, de ochii tăi; mi-am lăsat încet capul pe umărul tău iar tu mă priveai cu ochi blânzi, zâmbeai şi-mi mângâiai părul...apoi, am închis ochii şi am început să plâng când am simţit cum mâna ta mi-a atins din nou obrajii, cum m-a mângâiat şi m-a alintat...am plâns pentru că am crezut că toate durerile şi temerile mele vor dispărea, am plâns pentru că am crezut într-o iubire care nu există şi nici nu va exista vreodată...am închis ochii şi am continuat să visez că pentru o clipa suntem doua fiinţe cu o singură inimă... că dansăm acelaşi tango despre noi...

11 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc ptr.gestul de inalta noblete si eleganta de a raspunde la comentariul anterior...

nana spunea...

poate era mai normal sa spun un simplu si banal ''multumesc''...

Unknown spunea...

Poate era mai bine sa vin de pe acest cont... Ne-am fi antalnit intr-un " damen tango " Nu a fost sa fie ... In timp am invatat ca inceputurile influenteaza ori amprenteaza irevocabil apropierile dintre oameni . Doar sufletele pereche reusesc sa treaca peste erori ,asperitati , neatentii de o clipa , interpretari grabite... Intr-o lume ciudata si rece , uitam sa mai fim calzi si atenti ,tocmai atunci cand ajungem la rascruce de vant... Atata mai poate spune in apararea sa , o modesta păpădie ...

nana spunea...

acum e ''damen tango''...si modesta papadie nu trebuie sa spuna nimic in apararea ei, pentru ca nu a gresit cu nimic pentru ca este asa cum spui, '' Doar sufletele pereche reusesc sa treaca peste interpretari grabite'...

nana spunea...

Head Dandelions ori Tango Black ''O păpădie , visează la mai mult de o mie de zboruri către lună şi prin soare înapoi ''...

Unknown spunea...

Mulţumesc ptr.inţelegere,căldură,răbdare ! Eu ce pot să-ţi las ? Poate căteva cuvinte despre coincidenţe,intalniri neantamplatoare,suflete pereche... Desi nu au sustinerea unor citate docte si nu se constituie în fraze elaborate si de efect - îmi sunt dragi,deoarece sant gandurile mele : Cred ca tot ce facem in această viaţă,este o continuă căutare. Unii,uneori,găsesc ceea ce eu numesc " Imposibilul posibil" Ceilalţi continuăm să căutăm acel ceva anume,acel suflet pereche,iar la plecare,in singurul bagaj permis luăm cu noi doar amintirile si găndurile care ne-au fost dragi. Ajungem repede în viaţa următoare, despachetăm,stăm de vorbă cu găndurile pe care le-am păstrat,apoi iesim nerăbdători să căutăm... Cum ce ?! Intreabă-ţi sufletul...El ştie !

nana spunea...

tu deja mi-ai last un comentariu foarte frumos si emotionant la postul meu ''oameni si prieteni''; sunt ganduri frumoase, pe care le luam mereu si mereu in bagajul nostru in drumul spre ''viata urmatoare''.Si nu trebuie sa fie ''constituie în fraze elaborate si de efect'' sunt gandurile tale si sunt frumoase si sensibile asa ca o papadie...

Unknown spunea...

Oare de ce mă impresionezi continuu ?! Oare o papadie se poate prevala de statutul ei si procedănd atipic,macar asa,ca o urma a trecerii ei prin toate , poate lăsa o adresa e.mail intr-o rubrică de comentarii,intr-un blog care-i este drag,unui suflet care poate inţelege multe,dincolo de toţi si toate ?! Intrebări la care poate intr-o zi voi afla răspunsul...ori poate nu . tango . infinity@gmail.com

nana spunea...

ai aflat raspunsul ?

Unknown spunea...

Era în sufletul meu ... Alături de tine ...

, spunea...

Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
Whatsapp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com