joi, 6 iunie 2013

oameni şi prieteni...

...m-am gândit în ultimul timp la toţi oamenii pe care i-am adunat în sufletul meu ; m-am gândit la ei toţi...unu câte unu mi-au venit în gând cu felul lor special de a fi, cu gesturile pe care le făceau şi cu vorbele pe care le spuneau uneori...mi-au trecut prin gând oamenii pe care i-am considerat şi cărora le-am spus cu drag "prieteni", dar care rând pe rând au plecat…unii  pentru că aşa au vrut,  iar pe alţii i-am îndepărtat eu...m-am gândit în ultimul timp la toţi oamenii pe care i-am adunat în inima mea; la fiecare pe rând, pentru că trecerea lor prin viaţa mea nu a fost întâmplătoare, pentru că am învăţat de la fiecare ceva şi pentru că şi eu la rândul meu i-am învăţat câte ceva şi pe aceştia-i regret…dar poate pierzând prieteni înţelegem unde am greşit sau cine ştie pentru a face loc altora...

… m-am gândit în ultimul timp la toţi prietenii pe care i-am adunt în inima mea ; sunt prieteni care au contat pentru mine, care încă contează şi care vor conta întotdeauna chiar dacă unii dintre ei au ales să nu mai facă parte din viaţa mea...

Un comentariu:

Unknown spunea...

" SE SPUNE CĂ Î-ŢI IA UN MINUT PTR. A-ŢI DA SEAMA CĂ O PERSOANĂ ESTE SPECIALĂ " Întradevăr ! Din tot ce vine de la tine , transpare o tristeţe şi o căldură învăluitoare , sfărşietor de frumoase ! În toate se regăseşte rafinamentul şi eleganţa ta sufletească , lumina găndurilor , înţelegerea aparte-dincolo de toţi şi toate . Ptr.toate acestea si ptr.multe altele " O SĂ TE CAUT ASA CUM NU AM MAI FĂCUT-O PĂNĂ ACUM...O SĂ TE CAUT PRINTRE STROPII DE PLOAIE SI MIROS DE SALCĂM ; O SĂ TE CAUT CU EMOŢIE PTR. CĂ NU STIU DACĂ TE CUNOSC CU ADEVĂRAT ... "