luni, 7 ianuarie 2008

prietenia...

...am vrut să scriu astăzi despre prietenie; să scriu despre prieteni, despre câte feluri de prieteni sunt, dar în timp ce îmi făceam ordine-n idei, ''playlist-ul'' aduce în difuzoare o melodie despre...prietenie; m-am oprit din scris ca să pot asculta mai bine şi apoi, m- am gândit să las versurile acestui cântec aici....sunt ceea ce trebuia scris în acest moment, despre prietenie...

prietenia care ne-a legat
îmi poartă paşii printre amintiri,
prietene îţi spun
drum bun şi rămas bun
şi mai priveşte-o dată-n urma ta.
mai strânge-mă la piept
şi spune-mi ce e drept
şi-nvaţă-mă să iert
atunci când plâng…

prieten bun, prieten drag,
ascunde lacrima ce te-a trădat
prieten bun, ce gând curat
prietenia care ne-a legat.

a mai trecut o zi şi nu mai ştiu
prietene pe unde am să fiu
atunci când norii grei
te-ascund de ochii mei
şi-mi lasă-n suflet un imens pustiu.
şi-atunci când am să fiu
doar suflet, am să ştiu
să iert, să plâng, să uit
că e târziu…

prieten bun, prieten drag,
ascunde lacrima ce te-a trădat
prieten bun, ce gând curat
prietenia care ne-a legat.

''prietenii sunt modul în care Dumnezeu are grijă de noi"...

5 comentarii:

nana spunea...

acum stiu SIGUR ca atunci cand am vrut sa scriu despre prietenie, nu a fost intamplator;a fost ca o premunitie,ca se va intampla ceva...si nu m-am inselat...
"prietene iti spun
drum bun sa ramas bun
si mai priveste-o data-n urma ta"..

Offelia01 spunea...

asa cum ai spus si tu "prietenii sunt modul in care Dumnezeu are grija de noi", deci, atunci cand vine vorba de prieteni nimic nu este intamplator... prietenii ne vor fi alaturi in drumul pe care mergem, chiar si de la mii de kilometri distanta... asadar, nu le vom spune "ramas bun", pentru ca ei nu ne vor parasi niciodata, ci doar "drum bun", pentru ca vom purtati intotdeauna in gandurile lor...

Unknown spunea...

zi-mi te rog ce melodie e... imi par cunoscute versurile...
Si totusi... prietenia... eu cel putin am grija ce "prieteni" tin aproape. Sa fim realisti. Un prieten adevarat e greu de gasit in zilele noastre...

nana spunea...

melodia o canta Mirabela Dauer, PRIETENIA

Unknown spunea...

oky .. mersi :)