joi, 10 ianuarie 2008

timpul

îmi amintesc că am primit cu mult timp în urmă un mesaj care avea aceste versuri; atunci l- am citit repede şi am continuat să mi verific corespondenţa fără să mă gandesc prea mult la conţinut...şi totuşi, dacă ai ''curaj'' să citeşti cu voce tare aceste versuri, dacă ai făcut ceva din toate astea, o să înţelegi că timpul e scurt şi viaţa nu este o cursă

Ai privit vreodată copiii
Într-o "învârtitoare"?
Ai ascultat zgomotul ploii
Când cade pe pământ?
Ai urmărit vreodată zborul neregulat
al unui fluture?
Ai observat apusul soarelui?
Ai face bine să încetineşti.
Nu dansa aşa de repede.
Timpul e scurt.
Muzica nu durează mult.

Îţi trece fiecare zi in zbor?
Când zici "Cum te simţi"?" "Ce mai faci"?"
Asculţi răspunsul?
Când ziua se sfârşeşte
Te întinzi în pat
Cu sute de întrebări succesive
Ce îţi trec prin cap?
Ai face bine să încetineşti.
Nu dansa aşa de repede.
Timpul este scurt.
Muzica nu durează mult.

I-ai spus vreodată copilului tău,
O să facem mâine asta?
Fără să-ţi dai seama de dezamăgirea lui,
pentru că erai grabit/ă?
Ai pierdut legătura cu o prietenie bună ce apoi a încetat
Pentru că tu nu aveai niciodată timp
Să suni şi să spui "Bună"?
Ai face bine să încetineşti.
Nu dansa aşa de repede.
Timpul este scurt.
Muzica nu durează mult.

Când alergi aşa de repede pentru a ajunge undeva
Pierzi jumătate din plăcerea de a merge.
Când eşti preocupat/ă şi alergi toata ziua,
Este ca şi un cadou niciodată deschis...Aruncat.
Viaţa nu este o cursă.
Să o iei mai încet...
Ascultă muzica
Înainte să se termine cântecul.

2 comentarii:

Amelia spunea...

Da, le-am facut si le fac pe toate. Si nu stiu daca ma pot opri. Nu stiu daca e cineva care se poate opri sa faca toate astea. Mai exista si reversul medaliei: daca te opresti sa asculti fiecare falfait de pasare, s-ar putea sa nu prinzi ultimul tren catre soare...

nana spunea...

"Da, le-am facut si le fac pe toate"...spui tu; eu cred ca nu le ai facut chiar pe toate...si sa sti,cineva s-a oprit sa le faca pe toate...e drept,nu stia ca exista un "tren spre soare"...