marți, 11 martie 2008

clipa de lumină...

Obişnuiam să scriu sub acest titlu versuri, dar cred că poate aduce o clipă de lumină şi altceva, nişte citate sau maxime de exemplu; am răsfoit zilele acestea câteva publicaţii în care am găsit în câteva rânduri "clipa de lumina"...

" dacă vrei să faci un bine, atunci fă-l când este nevoie".
" dacă poţi să faci pe cineva fericit, nu sta pe gânduri".
" dacă dai ceva, nu aştepta ca fapta să se întoarcă".
" dacă primeşti ceva, dă mai departe".
" dacă nu poţi să ajuţi pe cineva, spune-i-o în aşa fel, încât să nu o recepteze ca pe un refuz".
" dacă poţi să construieşti ceva, nu distruge".
" dacă poţi, fi hotărât în ceea ce spui şi ceea ce faci".
" dacă devi celebru, rămâi modest".
" dacă eşti nervos, nu-ţi descărca nervii pe alţii".
" dacă faci o observaţie, nu jigni". 
Chris Simion

2 comentarii:

Amelia spunea...

offf, ce bine ar fi daca am reusi sa facem toate astea...

Offelia01 spunea...

O data, doi prieteni calatoreau prin desert. In drumul lor, obositi si insetati, irascibili, au inceput sa se certe. Unul dintre ei, i-a tras celuilalt o palma peste obraz. Prietenul lovit, se apleca si scrise cu degetul in nisip: "Astazi, prietenul meu cel mai bun, mi-a dat o palma peste obraz". Au mers mai departe si au ajuns la o fantana cu apa. S-au repezit spre ea insetati si in graba lor de a ajunge la apa, prietenul care fusese lovit cu palma , a alunecat si a cazut in fantana. Celalalt a sarit repede si l-a scos, salvandu-i astfel viata. Atunci prietenul care fusese salvat, a scijelit in piatra fantanii: "Astazi prietenul meu cel mai bun mi-a salvat viata". Celalalt era nedumerit si l-a intrebat: "De ce atunci cand te-am lovit peste obraz ai scris in nisip, iar acum ai scris in piatra?" Prietenul lui ii raspunse: "Atunci cand m-ai lovit peste obraz, desi m-a durut, am stiut ca erai nervos si obosit, si ca de fapt nu ai fi vrut sa ma lovesti. Asa ca am scris in nisip, pt ca vantul sa stearga imediat aceasta trista amintire pentru mine. In schimb, cand mi-ai salvat viata, am scris in piatra, pentru ca niciodata sa nu se stearga din amintirea mea fapta ta buna!"

Cred ca asta spune totul despre prietenie...