sâmbătă, 1 martie 2008

in memoriam

am pus o frezie albă lângă inima lui...
"Îmi pare rău de azi, de ieri,
De viaţa ta cu mine.
Îmi pare rău de ierni, de veri
De tot îmi pare rău.
                                                     Eu n-am ştiut atunci să fug, 
să merg la tine
Şi m-am pierdut în ierni
ce-au nins un vis ce-a fost
N-am reuşit să vreau
s-ajung din nou la tine,
Şi rătăcesc în timp
şi plâng o viaţă fără rost.
Îmi pare rău de nopţi de dor
Trăite cu iubire.
Îmi pare rău că toate mor,
De noi îmi pare rău.

Eu n-am ştiut atunci să fug să merg la tine
Şi m-am pierdut în ierni ce-au nins un vis cea fost.
N-am reuşit să vreau
s-ajung din nou la tine,
Şi rătăcesc în timp
şi plâng o viaţă fără rost."

3 comentarii:

Amelia spunea...

Am pus o frezie alba langa inima lui. Am lasat-o sa vegheze ceea ce parea a fi doar un somn linistit. Nu stiu ce s-a ales de frezia aceea alba. Stiu insa ce s-a ales de inima mea si cat de adanc s-a sapat radacina freziei...

nana spunea...

...iti spun eu amelia ce s-a ales de frezia aceea alba pe care ai pus-o langa inima lui...s-a ofilit si a murit atunci cand inima a incetat sa-i mai bata...au plecat impreuna...

Amelia spunea...

Pot macar sa sper asa?
http://ame-lia.blogspot.com/2008/03/frezia-mea-alba.html