miercuri, 19 martie 2008

e timpul...

E vremea sărbătorii…de mai multe zile, natura este în sărbătoare; s-a gătit pentru cea mai frumoasă întâlnire, întâlnirea cu primăvara. Oriunde întorci capul, natura te răsfaţă cu flori albe, galbene sau roze…şi în faţa atâtor frumuseţi, nu poţi decât să-şi pleci fruntea şi să recunoşti că asta e cea mai mare minune a lumii şi să te gândeşti cât eşti de mic şi neînsemnat în faţa acestei măreţii.

E timpul să lăsăm în urmă toată durerea, regretele şi părerile de rău şi să păşim cu îndrăzneală şi curaj spre o lume mai bună, mai frumoasă, dar mai ales să lăsăm căldura soarelui să ne încălzescă sufletul şi să ne facă mai buni.




...e timpul să recunoaştem că viaţa e cel mai mare dar pe care l-am primit vreodată...

2 comentarii:

another_me spunea...

de ce primavara sunt cele mai multe sinucideri? de ce exista astenia de primavara? de ce toti in jurul meu sunt tristi? de mult nu mai am notiunea anotimpurilor si nu inteleg de ce la mine primavara dureaza doar o clipa, o ora......un moment.

nana spunea...

am si eu acelasi sentiment din ziua in care viata mi-a fost schimbata in cateva ore...nu mai am nici eu notiunea anotimpurilor dar incerc cu disperare, recunosc,sa nu las clipa sa treaca pe langa mine ( e o lupta pe care o duc de ceva vreme...)