duminică, 9 martie 2008

it was fascination...

Niciodată nu am simţit cu adevărat ce înseamnă să fie "ziua ta" sau cu atât mai mult, "ziua de opt martie"; mereu simţeam o tristeţe ciudată în ziua aniversării şi-mi spuneam că e aiurea să te bucuri de "ziua ta" (care nici măcar nu e doar a ta; toată lume se poate bucura de ea la fel ca tine, tu poţi cel mult, să fi trist că mai trece încă o zi din viaţa ta şi atunci ce să mai sărbătoreşti...). 
Mă rog, aşa se poartă...să sărbătoreşti; au fost ani în care sărbătorirea însemna multă pregătire, musafiri, agitaţie, nervi....ce mai, oboseală la maxim...şi toate astea pentru că "e ziua ta"....despre ziua de opt martie, sunt prea puţine de spus...mereu a fost doar o zi obişnuită, primeam flori...şi atât. Nimeni niciodată, nu m-a întrebat ce mi-aş dori cu adevărat de "ziua mea", de "opt martie" sau cum mi-ar plăcea să-mi petrec aceste zile... 

Apoi, cu trecerea timpului şi cu toate schimbările din viaţa mea, aceste zile nu au mai însemnat nimic...au rămas doar urările specifice din partea celor apropiaţi şi atât; am ajuns să cred că asta e starea normală şi că, ceea ce îmi doream eu cu adevărat în astfel de zile, a fost mereu doar în mintea şi în imaginaţia mea, până când...
...am primit o zambilă superbă ( se şi vede puţin mai jos), care în căldura camerei mele are mirosul unic al primăverii, o prăjitură, un pacheţel din care am scos un super drăguţel obiect decorativ la care trebuie să-i găsesc locul potrivit - ca să se "încadreze" cu feng shui-ul interior - (cum spunea cineva)... şi pentru ca seara să fie perfectă, am mai văzut şi un film despre care tot auzisem eu ( aveam chiar o secvenţă din film - o ameţitoare lectie de tango ) şi îmi doream mult de tot să-l văd...toate acestea au fost pentru mine...doar pentru mine de opt martie, a fost ... ceea ce îmi doream cu adevărat...

It was fascination,
I know.
And it might have ended
Right then, at the start
Just a passing glance
Just a brief romance.
And I might have gone,
On my way


Empty hearted
It was fascination,
I know
Seeing you alone,
With the moonlight above
Then I touch your hand
And next moment
I kiss you
Fascination turned to love.

It was fascination,
I know
Seeing you alone
With the moonlight above
Then I touch your hand
And next moment
I kiss you
Fascination turned to love...




...toate acestea, trebuiau să aibă un nume 
ca să se poată realiza, 
un singur nume....c_pm.

Niciun comentariu: