marți, 25 noiembrie 2008

cum ştiu să fac "cea mai bună alegere" !??....

...îmi fac cumpărăturile la hipermarket, în seri obişnuite; nu în zile de sărbătoare, nu în weekend, mă rog, aleg zile "normale" pentru a evita aglomeraţia. Până aici toate bune. Intru în magazin cu un chef teribil de cumpărături. Oferta de produse e bună, mai ales cea specifică sărbătorilor de iarnă..lumea se mişcă încet dar nu -mi pasă...am timp pe care să-l pierd în faţa rafturilor, pentru că mă hotărăsc greu ce să aleg...

După ce mi-am ales tot ce mi-am propus să cumpăr, o iau încet spre ieşire, "inspectând " casieriile deschise...sunt aglomerate dar aleg casieria la care văd că e cea mai puţină lume...logic, nu? dar, după ce mă aşez la rând, minutele încep să treacă, să treacă şi constat că la acea casierie e o casieră nouă, se termină banda de hârtie, se schimbă tura, se anunţă telefonic lipsa unui cod de bare...în final constat că la casieria aceea s-a aşteptat cel mai muuuuuuuult ...

2 comentarii:

Amelia spunea...

Am ras sanatos cand ti-am citit postul. Raspunsul la dilema ta e simplu: pentru ca Murphy nu doarme, coada la care stai e intotdeauna cea mai lenta, iar daca cumva coada la care stai se misca cel mai repede, inseamna ca nu stai la coada buna...

nana spunea...

cu siguranta asa e..dar murphy asta nu a obosit????