miercuri, 26 noiembrie 2008

visare...

Stai langa mine si priveste-ma
Dormi langa mine si viseaza-ma
N-are rost să-ţi aminteşti ce-a fost
Fiindcă tot ce-a fost a trecut.

Cântă cu mine şi ascultă-mă
Plângi pentru mine şi salvează-mă.
Nu e greu să crezi că tu eşti eu
Şi dorinţa mea e a ta.

Stinge lumina şi aprinde-mă,
Rupe din tine, întregeşte-mă,
Iartă-mi visarea şi trezeşte-mă.

...am pus din nou versurile, pentru că sunt prea frumoase ca să rămână doar la comentarii...am pus versurile, pentru că am vrut să înţelegi încă şi încă odată, că sunt mereu lângă tine...sunt dincolo de fereastră, privindu-te printre frunzele care cad şi printre ramurile copacilor spre care-ţi întorci din când în când privirea...am vrut să nu uiţi că-n fiecare noapte adorm cu tine-n gând şi te visez râzând când îţi spun că "zece pictori se tot miră, cât eşti de frumoasă" ...am pus versurile, ca să-nţelegi că deşi nu am uitat tot ce a fost, pot să mă mint că "a trecut" şi am încă putere să cânt cu tine şi am tot timpul din lume să te ascult...am vrut să şti că plâng mereu pentru tine şi uneori chiar şi cu tine...am vrut să şti că-n fiecare zi mă-ntreb dacă o să am timp destul să te salvez ...sau să mă salvez... 

...am pus versurile, pentru că ştiu şi simt că suntem aceaşi fiinţă, doar că dorinţele noastre nu mai sunt de mult aceleaşi şi ori de câte ori pleci, rup din mine încă o zi pe care ţi-o dau ţie cu speranţa că vei şti ce să faci cu ea...şi-ntr-un târziu te iert...

2 comentarii:

Amelia spunea...

Daca iti spun ca voi sti mereu ce sa fac cu zilele pe care mi le dai, ma crezi pe cuvant? Daca iti spun ca nu avem cum sa nu fim o singura fiinta, ca nu avem cum sa nu respiram una prin alta, si nu avem cum sa ne negam durerile si bucuriile fiecareia, ma crezi pe cuvant?
Ti-am mai spus eu, si ai ras atunci, mama e mama, cu lucruri sfinte nu te joci!

nana spunea...

daca tu spui...mereu am avut incredere in tine...