sâmbătă, 22 noiembrie 2008

vin sărbătorile...

...despre cât de repede trece timpul nu mai are sens să vorbesc...ştiu că are un ritm ameţitor, un ritm care ne face să pierdem multe lucruri importante şi mai ales frumoase din viaţă. Au fost zile, săptămâni care au trecut fără să-mi dau seama cât de aproape sunt sărbătorile de iarnă...da, vin sărbătorile. 
Zilele trecute, am văzut oraşul împodobit cu mii de beculeţe, vitrinele magazinelor decorate cu globuri şi beteală, am văzut marile magazine cum s-au împodobit cu brazi uriaşi şi ghirlande luminoase, am văzut multă lume la toate rafturile cu dulciuri frumos ambalate. 

...da,vin sărbatorile...

4 comentarii:

Amelia spunea...

Eu abia astept sa vina sarbatorile. Casa noastra e asa de calda mereu, dar de Craciun parca e mai calda decat oricand. Imi place mirosul de curat si de prajituri, imi place sa agat globuri in brad cu tine, imi place sa ma trezesc in dimineata de Craciun cu mama acasa.

nana spunea...

pentru ca doar atat a mai ramas...

Amelia spunea...

Si daca atat a mai ramas, este tot ceea ce imi doresc sa am de Crfaciun :p

nana spunea...

multumesc amelia...