marți, 3 decembrie 2013

clipa de lumină...

''Te simt în fiecare vis ... mi-e teamă doar să mă trezesc ...
Căci printre clipele reale nu am să pot să te găsesc
Cărbuni încinși îmi ard destinul și-n marea ta am să mă sting
Iubindu-te o veșnicie, fără să pot să te ating ...
    Mă înfioară așteptarea ...E mult mai grea decât credeam
    Și mă sfărâmă o durere știind că nu pot să te am
    În vis ne-am tot iubit o vreme până când zorii au venit
    Iar soarele cu-a lui minune fără să vrea ne-a despărțit
         O, dulce vis, să iei cu tine parfumul meu și să nu-l uiți
         Iar de-ți va fi prea dor de mine, doar glasul vântului s-asculți...
         Te simt în fiecare noapte și chiar de nu ne-am întâlnit
         Povestea noastră a fost scrisă...of, Doamne!Cât ne-am mai iubit !''
                                                        Mariana Eftimie Kabbout

Niciun comentariu: