vineri, 25 iulie 2008

aniversarea pe care mi-am dorit-o...

...am mai scris în urmă cu ceva vreme, ce este pentru mine o aniversare; sau mai bine zis "ce era"...aniversările mele erau doar zile triste în care simţeam cum mai trece un an peste mine, o zi enervantă şi chinuitoare în care trebuia să fiu o gazdă amabilă şi zâmbitoare pentru cei care mă vizitau în ziua aceea. Mereu mi-am dorit o aniversare simplă, liniştită, o zi doar a mea, o zi de care să-mi amintesc întotdeauna cu drag...şi mulţi ani am crezut că asta se poate întâmpla doar în mintea şi în imaginaţia mea.

Ani la rând, am renunţat să-mi mai doresc ceva special pentru aniversare; apoi, schimbările care au fost în viaţa mea m-au făcut să uit pur şi simplu de ceea ce-mi doream odată...şi totuşi...aniversarea pe care mi-am dorit-o ani la rând, a fost cel mai minunat cadou pe care l-am primit în acest an.

A fost o aniversare minunată, a fost aniversarea la care am visat atât de mult şi pe care nu credeam că o voi avea vreodată, a fost aniversarea care o să-mi rămână în suflet şi de care o să-mi amintesc mereu cu drag...

Niciun comentariu: