vineri, 18 iulie 2008

cincizeci...

În seara asta vreau să beau,
Să uit de-orice nevoi,
Să sparg paharul şi să zic :
Sunt acum, aici, cu voi
Nu ştiu cât timp mi-a mai rămas,
dar vreau să mi-l petrec cu voi
Care mi-aţi fost alături
La bine şi la greu

Şi de-o fi şi eu să mor
Nu vreau să vă întristaţi
Să cântaţi şi să jucaţi până-n zori
Şi dacă din când în când
O să mă primiţi în gând,
Voi fi aproape de voi.

Închin paharul şi vă spun:
Îi mulţumesc celui de sus
Că îmi va da prieteni buni
Şi nu-s singur pe acest drum...



…astăzi, când nu pot zâmbi, astăzi, când nu-nţeleg cum s-a-ntâmplat...astăzi, când lumea s-a întors iar peste mine...astăzi, eşti aproape de mine, mai aproape ca oricând... astăzi, e ziua în care mai rup o filă din calendarul vieţii mele...şi vreau să fiu sănătoasă, să am linişte în toate gândurile mele, să pot să-mi înving toate temerile...astăzi, îmi doresc ca toate întrebările mele să primească răspuns...
"Într-o bună zi voi îmbătrâni, într-o bună zi voi muri,
într-o bună zi voi fi data uitării"...

18 iulie 2008

4 comentarii:

Amelia spunea...

Nu ai sa primesti raspunsuri la toate intrebarile tale, pentru ca unele intrebari sunt facute sa ramana asa, chinuitoare si obsedante.

Insa ce stiu sigur ca ai sa primesti e liniste. Nu stiu cand, nu stiu cata, insa o vei primi. Iti promit.

nana spunea...

...ai dreptate amelia, odata voi primi linistea pe care o astept de atata vreme...doar ca s-ar putea sa fie prea tarziu...

Offelia01 spunea...

"Închin paharul şi vă spun:
Îi mulţumesc celui de sus
Că îmi va da prieteni buni
Şi nu-s singur pe acest drum..."

Ai dreptate, nu esti singura pe acest drum! Chiar daca mai discret,ca sa nu te impovareze cu insistente, ai prieteni care, chiar daca nu sunt fizic langa tine, te poarta intotdeauna in gand, si in rugaciunile de seara... Ai prieteni buni, pentru ca si TU ai stiut intotdeauna sa fii un prieten bun....

nana spunea...

multumesc offelia; nu stiu cat de bun prieten am reusit sau reusesc sa fiu, dar stiu ca vreau sa las in urma mea o amintire frumoasa celor care isi vor aminti vreodata de mine....