sâmbătă, 26 iulie 2008

no comment...

Celei care mi-a dat viata

Când braţele-ncep să te doară,
De teamă să nu-mbătrâneşti,
Rămâi tot cea care eşti -
Aceeaşi piatră de moară -
Când braţele-ncep să te doară!...

Iar când, cu ochii spre cer,
Te-ntrebi ce-ai putea să mai faci,
Ascultă, priveşte şi taci!...
Din braţe fă-ţi aripi de fier
Şi zboară cu ele spre cer!...

Sa iti dea Dumnezeu atata liniste incat sa te trezesti intr-o dimineata si sa iti spui: "Astazi mi-e bine". Sa iti dea Dumnezeu atata putere incat sa muti muntii din loc atunci cand va fi nevoie. Sa iti dea Dumnezeu atata bunatate incat sa le dai mana si celor care azi ti-o musca.

La Multi Ani, Mama mea buna, si multumesc, multumesc pentru ca scriu azi aceste randuri.

Posted by Amelia at Friday, July 18, 2008

2 comentarii:

Amelia spunea...

Heeeeeeeeeeeey!!!!! :))

nana spunea...

si eu iti multumesc pentru ca mi-ai luminat si mi-ai dat sens vietii...si
"ne vom aduce aminte
de toate pân' la urmă
şi oricât de departe
destinele ne-or duce
mereu şi pretutindeni
oricând şi or' şi unde
oricum, până la urmă
aminte ne-om aduce"...