vineri, 12 septembrie 2008

ce aş face dacă...

... în ultimele zile, am auzit multe discuţii legate de experimentul care va duce la sfârşitul lumii şi întrebări de genul : "ce ai vrea să faci înainte de..."acum, la câteva zile după "mult trâmbiţatul experiment", mi-am pus şi eu această întrebare...chiar aşa, ce aş face?...sunt multe chestii pe care le-aş putea face, dar cu siguranţă aş alege să-mi petrec ultimele zile sau ore doar cu EA...acum, aş ţine-o strâns de mână ca să nu o mai pierd, apoi aş duce-o pe malul mării să ascultăm împreună zbuciumul valurilor care se lovesc de stânci şi să privim cerul albastru până târziu în noapte, până când o să-mi spună: "uite, stele"....şi poate găsim steaua în care ne aşteaptă de ceva vreme cineva...

2 comentarii:

Amelia spunea...

O promisiune e o promisiune, si stiu sigur ca ea se va tine de acea promisiune. Indiferent de anotimp, ea o sa iti spuna "Uite, stele!"
Ea insa ar vrea sa isi petreaca ultimele ore singura, pentru a nu fi nevoita sa vada pentru ultima oara chipul care i-au luminat viata, si sa stie ca nu o sa il mai vada vreodata... :(

nana spunea...

:(