marți, 16 septembrie 2008

pentru cea mai iubită dintre pământeni...

...dacă ar fi posibil, aş cuceri un curcubeu doar pentru tine, pentru a-i împărţi împreună cu tine frumuseţea. Din momentele mele de singurătate aş construi un munte care să-ţi aparţină, un colţ în care să fi singură. Dacă aş putea să - ţi adun în mâinile mele toate problemele, aş face-o, pentru a le arunca în ocean. Dar toate astea îmi sunt imposibil de realizat; nu pot nici să construiesc munţi nici să câştig curcubee...lasă-mă să fiu ceea ce ştiu cel mai bine, "un prieten" care va fi totdeauna aici pentru tine...

Un comentariu:

Amelia spunea...

Tu esti si vei fi intotdeauna ceea ce stii mai bine: mama mea buna, sufletul cald care imi mangaie visele si imi da aripi pentru o noua zi.
Stii vorba aia? "Mama e mama. Cu lucruri sfinte nu te joci..."