miercuri, 3 septembrie 2008

parfum de scorţişoară !!??....şi nu numai...

De mult timp folosesc acelaşi parfum; nu este un parfum foarte scump dar nici unul foarte ieftin. În primul rând, este un parfum care simt că mi se potriveşte cel mai bine...e un parfum discret, care după cum spun unii, are un uşor miros de scorţişoară...
...apoi, în urma unor vizite pe care le-am avut, am avut deosebita plăcere să constat că simt prezenţa acelei persoane încă două, trei zile...şi asta, tot din cauza parfumului pe care îl foloseşte...e un parfum care i se potriveşte perfect. E un miros discret, dar suficient de puternic ca să poată fi simţit la cea mai mică apropiere...masculin, atât cât să simţi bărbatul de lângă tine...rafinat, atât cât să te facă să înţelegi că el e totuşi cel care are "cartea în mână şi face jocurile" cât de bine poate ca să câştige doar el...şi nu în ultimul rând, excitant, atât cât să...transpiri...
şi mă întreb, pe cine alint?...parfumul sau persoana care îl foloseşte...

Un comentariu:

laura spunea...

cum se numea? caut de mult timp un parfum cu aroma de scortisoara si nu am reusit inca sa gasesc....