miercuri, 20 mai 2009

"cred că există 2 motive pentru că m-ai visat "....

...se spune că visele sunt limbajul sufletului; atunci când visăm, ne "întâlnim" cu o mulţime de lucruri şi oameni în diverse locuri...un vis poate fi o călătorie fantastică în somn, o lume unde se pot întâmpla lucruri pe care ni le dorim sau nu. Visele m-au intrigat întotdeauna; de multe ori m-am trezit bucurosă sau speriată din cauza unui vis şi mereu m-am întrebat dacă în spatele lor există un mesaj ascuns şi mi-a părut rău când nu l-am reţinut, pentru că astfel am pierdut "o amintire", "un semn"...ceva care m-ar fi ajutat poate, să rezolv mai bine unele probleme din viaţa de zi cu zi...

...da, ai avut dreptate când ai spus că există 2 motive pentru care te am visat ...te-am avut în gândurile mele în ultimul timp...am aşteptat un gest, un semn, ceva din care să înţeleg dacă a trecut vremea aceea...

Niciun comentariu: