marți, 26 mai 2009

EU şi celelalte părţi ale mele...

...de multă vreme am o senzaţie ciudată pe care nu reuşesc să o definesc, să o înţeleg; EU, sunt un amestec bizar din mai multe "părţi"; "o parte" din mine care se gândeşte şi crede în viitor şi chiar se bucură de micile semne de bine din jur, am energie când mă trezesc dimineaţa, aşteptând cu nerăbdare să-mi încep ziua pentru a-mi pune în aplicare "planurile"....asta e "partea optimistă" din mine... 

..."o altă parte" din mine, simte uneori o dorinţă nebună să mănânce o îngheţată la cornet chiar dacă o să-mi curgă printre degete pentru că e prea mic cornetul, să alerge şi să se "rătăcească" în labirintul din parcul copiilor unde să mănânce vată pe băţ ruptă bucăţi, bucăţi cu degetele care se lipesc de dulceaţa zahărului...asta e "partea" copilăroasă din mine... 

..."o altă parte" din mine, e o nebunatică care iubeşte cu patimă ploile din serile de vară şi adoră să perivească soarele când se stinge-ntr-un asfinţit de poveste; o nebunatică care are încă încredere în oameni şi chiar dacă au rănit-o, "a învăţat că trebuie să-i ierte pentru asta" pentru că, spun unii, e o femeie puternică...

..."cea mai mare parte" din mine s-a plictisit de tot şi de cele mai multe ori nu-şi mai găseşte motivaţie pentru nimic şi alege să fugă de oameni, de lucruri pe care de cele mai multe ori le complică aiurea şi inutil; interpretează şi răstălmăceşe o vorbă, un gest, un semn şi se îngrijorează fără motiv sau de cele mai multe ori e tristă, apatică şi nu mai vrea să se bucure de viaţă, de nimic.... 

....aceste părţi ale mele nu se înţeleg şi se "revoltă", aruncându-mă de cele mai multe ori într-un vârtej al sentimentelor contradictorii făcându-mă să fiu EU din mai multe EU-uri...

Niciun comentariu: