luni, 25 mai 2009

luigi ştefan varga...

"...vine in fata publicului cu o noua expozitie
05 Feb 2009
Unul dintre cei mai cunoscuţi sculptori(...), vine în faţa publicului cu o nouă expoziţie. Întâmplarea plastică semnată de Luigi Ştefan Varga cuprinde pe lângă sculpturi şi o serie de desene inedite... Întâlnire plastică inedită pentru toţi cei care admiră creaţia artistului Luigi Ştefan Varga. Asta pentru că, de data aceasta plasticianul a ales să îşi completeze lumea artistică din lemn şi bronz cu desene"...
...am găsit acest articol astăzi, cu totul şi cu totul întâmplător; mi-a părut rău că nu am ştiut de această expoziţie, dar am zâmbit la gândul că am avut norocul să-l cunosc personal în urmă cu ceva vreme pe Luigi, pe artistul Luigi Ştefan Varga.
Încă din vremea aceea, era un mare talent, un talent care promitea şi de care eram sigură că voi mai auzi...acum, cu toată trecerea timpului, mă bucur enorm că şi-a realizat cel mai mare vis...

Un comentariu:

nana spunea...

multumesc amelia; mi-ai luminat seara...