miercuri, 6 februarie 2008

clipa de lumină...


''Îmi place când vorbesc cu ea
Mereu mă întristează
dar mereu îmi place.
Iar după asta e...la cinci minute după,
o melancolie profundă
în mine, adânc, acolo,
În mine mă înfundă-
Şi îmi vine s-o strâng în braţe,
dar n-am de unde s-o iau
Şi-mi vine s-o strig pe nume-
dar de unde să-l iau?
Vreau s-o privesc în ochi,
vreau să îi ating mâna,
vreau să ştiu ce gândeşte
vreau să ştiu ce simte.
Dacă se gândeşte la mine,
dacă mă dispretuieşte,
dacă îi e dor de mine,
dacă crede că-s nebun,
Sau dacă crede că mă gândesc la ea...
Cred ca asta e totul,
vreau s-o cunosc atunci

În momentul de după cinci minute...

Dar nu...
Cred că-s doar eu...
Cred că-s doar eu...

Cred că-s doar eu''- (Arhanghel)

Un comentariu:

Amelia spunea...

M-ai lasat fara grai... M-am gandit de atatea ori la ce te gandesti la cinci minute dupa si cred ca nici un alt raspuns nu ar fi fost mai potrivit.

Da, se gandeste, da, ii e dor, nu, nu te dispretuieste, nu ar face-o nici intr-o mie de ani.