sâmbătă, 10 august 2013

muzica nopţilor mele...

Am visat azi noapte...că am făcut dragoste
Am visat azi noapte...că am fost aproape de tine
Am visat azi noapte...că mă învăţai să iubesc…
Am fost aproape de tine…şi tu aproape de mine
             Te voi învăţa să iubeşti...cu gesturi iubitoare
             Îţi voi spune cuvinte...ce visezi să le auzi...
             Te voi descoperi...pentru prima dată
             Când vei adormi…să adormi aproape de mine.
              Îţi voi arăta noaptea...în toată profunzimea ei
              În acelaşi ocean…vom părăsi această lume 
              Și primul răsărit...va aluneca pe trupul tău 
              Nerăbdător să îţi ofere...alte noi dimineţi...            
Învată-mă ce e iubirea...                                            
      Te voi învăţa să iubeşti
Unde mă vei duce?
      Aici…acolo…peste tot…
Asta cât va dura?
      Va dura...pentru totdeauna
              Te voi învăţa ce e viaţa...cu bucuriile si tristeţile ei
              O voi face uşor...să nu-ţi fie teamă
              Și din primăvara ta atat de pură...se va naşte vara
              Când tu vei deveni femeie…pentru eternitate mea.
              Te voi învăţa să iubeşti...cu gesturi iubitoare
              Îţi voi spune cuvinte…ce visezi să le auzi
              Te voi învaţa din inimă...mângâindu-te cu drag
              Când vei deveni femeie...pentru prima dată…
Învaţă-mă ce e iubirea...
      Te voi învăţa să iubeşti
Unde mă vei duce?
     Aici…acolo…peste tot…
Asta cât va dura ?
      Va dura...pentru totdeauna
                                                Mă vei învăţa? Promiţi?
                                                Îţi jur!

Niciun comentariu: