sâmbătă, 31 august 2013

clipa de lumină...

"De ţi-e dor de mine caută-mă-n mare
Valurile-nalte sigur au ascuns
Perle mici de lacrimi albe şi amare
Pe care cândva ochii mei le-au plâns...
De ţi-e dor de mine caută-mă-n stele
Colţurile lor sigur mi-au furat
Micile amintiri pline de durere
Lăsate de tine după ce-ai plecat...
De ţi-e dor de mine caută-mă-n lanuri
Căci toţi macii roşii au împrumutat
De pe buze gustul suspinelor mele
Pe ele rămase de când m-ai lăsat...
De ţi-e dor de mine caută-mă-n gânduri
Încă-ţi sunt acolo...unde să mă duc ???
N-aş putea zbura fără micii fluturi
Pe care în suflet tu mi i-ai născut...
De ţi-e dor de mine caută-mă-n lume
Într-un colţ al ei te voi aştepta
Paşii să-ţi aud îndreptaţi spre mine
Să ştiu c-ai venit...fără a mai pleca."
                                       (sursa net)

Niciun comentariu: