luni, 28 octombrie 2013

clipa de lumină...

''Numără-mi anii de cand te aştept
Prin cuvintele ce nu ţi le spun.
Apoi, numeşte-mă!...în tine m-am născut.
         Numără-mi clipele în care te doresc
         Prin lumina suspinată a stelelor.
         Apoi, găseşte-mă!...în palma ta mi-am lăsat harta sufletului.

Numără-mi chemările de când te strig
Prin fiecare puls al gândului ce mă aduce în faţa ta.
Apoi, îmbraţişează-mă!...în braţele tale mi-e liniştea.
         Numără-mă printre flori
         Până când îmi vei simţi mireasma.
         Apoi, respiră-mă!...în tine îmi sunt rădăcinile.

Numără-mă printre picurii de ploaie
Până când îmi vei simţi gustul.
Apoi, soarbe-mă!...aşa voi curge prin tine...mereu.
         Numără-mi iubirea printre adierile ce-ţi alintă chipul
         Până când buzele mă vor şopti.
         Apoi, rosteşte-mă!...aşa voi deveni realitatea unui vis.''
                                                         Lara Dumitrașcu

2 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc profund.Recunostinta! Cu drag,Lara Dumitrascu

, spunea...

Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
Whatsapp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com