joi, 14 noiembrie 2013

clipa de lumină...

''Iubește-mă...
Iubește-mă încet...
Să simt că e real.
Iubește-mă...
...te chem prin noapte
...înflorituri din piept răsar
Mi-e dor...Și, n-ai habar...
                 Iubește-mă...
                 ...cu dor atemporal..
                 ...șoptesc prin toamne...
                 Mă răvășești...Și, n-ai habar...
Iubește-mă...
...cu perle înstelate
ce sufletu-n oceane le-a ascuns
Iubește-mă...
...în vis și realitate...
Mi-e dor nespus...
                  Iubește-mă...
                  ...cu-acorduri de petale...
                  ...alint la țărmul buzelor să-mi fii...
                   Mi-e dor...Și, nici nu știi...
Iubește-mă...
...ia ploile din mine
și-adună-le-ntr-un estuar
Iubește-mă...
...cu adieri divine...Vreau
Soare să îmi fii...Și, n-ai habar...
                 Iubește-mă...
                 ...cu valul înserării...
                Iubește-mă...
                ...pe cântul unui vers...
                Speranță-ți sunt...Și nu ai înțeles...
Iubește-mă...
...cu visele-ți desculțe...
secret arzând în carne-mi ești...
Iubește-mă...
Mi-e dor...Cât îmi lipsești!...
                 Iubește-mă...
                 ...să simt că e real...
                 Iubește-mă...
                 Mi-e dor...Și, n-ai habar...
                                                      Lara Dumitrașcu

Niciun comentariu: