duminică, 17 noiembrie 2013

clipa de lumină...

”Sunt ani de când m-am rătăcit prin sărutări
Şi prin iluzii false şi temătoare de lumină,
Sunt ani de când a trebuit să gust din arătări,
Ce-n vise travestite erau numai minciună.
         Şi sufletul de ani simte înşelătoare-mbrăţişări,
         Din tine pentru mine mereu adrese false, mereu
         Abisuri reci, înşelătoare şi calde ezitări,
         Fragile aripi ţi-am plămădit din visul meu.
                    Și după ani de ai să plângi, să pierzi o lacrimă,
                    De-am s-o găsesc voi şti că e a ta după durere,
                    Îi voi simţi chemarea şi-o voi urma cu patimă,
                    Căci tot ce am pe lume eşti tu, a mea avere.
                            Atentă, în noaptea asta voi face-o gaură în cer,
                            Deschisă doar o clipă va fi, şi lasă suferinţa ta
                            Să cadă pe-o cruce şi vino pe steaua de mister,
                            Să fii din nou regina lumii mele ce te vrea.
                                                                                                 Mircea Trifu

Niciun comentariu: